16 nov. 2010

Maraton

   Vineri seara: eu si un prieten, sa-l numim Liviu, ne-avand ce face a doua zi, am hotarat sa vizitam, in 6 ore, 4 din cele mai importante parcuri din capitala.
Asa ca dupa multe negocieri la telefon, care au durat 10 minute, s-a decis ca cel mai repede ne miscam cu metroul.
  Sambata:
  8:00 : Asteptam metroul la Nicolae Grigorescu dezbatand dezbateri de o importanta cruciala: Da noi ce mancam azi ? N-am avut timp sa incheiam subiectul deoarece a venit metroul. Fiind un cunoscator al liniilor subterane, m-am lasat pe mana lui Liviu sperand ca voi avea noroc.
  8:20 : Am coborat la Piata Romana unde ne-am pierdut. Nu mai gaseam Cismigiul. Ghidati la telefon de diferite persoane si deranjand multi cetateni, am trecut de doua ori pe langa Sala Palatului si apoi ne-am dat seama ca trebuia sa intram pe niste stradute. Intr-un final am ajuns.
  9:15 : Am plecat din Cismigiu cu dorinta de a gasi metroul si pe la 9:45 am ajuns in Herastrau.
  11:55 : Dupa 2 ore in care am dat o tura de lac eram morti. Abia asteptam sa ma asez pe scaun si sa aud: "bing-bang, urmeaza statia Tineretului cu peronul pe partea ... "
  12:25 : Da, eram in Tineretului. Nu s-au intamplat foarte multe pe acolo .... cateva poze si cam atat. A si ne-am pierdut: nu mai vedeam monumentul din Carol si ne-am invartit pe acolo cam pana pe la 13:00.
  13:10 : Un paznic se lua de mine ca nu aveam voie sa ma aproprii cu 10 pasi mai mult de monument sa-i fac o poza ca poate il distruge blitul. Am mai stat pe acolo ceva vreme si DA, iar ne-am pierdut. Am ajuns pe la Autogara Filaret si ne indreptam spre nimic sperand ca vom gasi o statie de ceva. Pana la urma am luat tramvaiul 7 pana la Unirea, apoi metroul.
 14:45 : Eram acasa. Morti de oboseala si adormiti.
  Dupa tot drumul, unde mai mult ne-am pierdut, au rezultat urmatoarele poze :




















































 










Niciun comentariu: